klientu sūdzības.

Apskatām 1 - 40 no 50 vārdam 'klientu sūdzības'

Mazkustīgs darbs: Kādi ir pārlieku ilgas sēdēšanas riski?

Mazkustīgs darbs ar pastāvīgu vai ilgstošu sēdēšanu ir ergonomisks risks, kas ilgtermiņā ietekmē skeleta muskuļu sistēmas veselību, kā arī var negatīvi...

Uzzini, kuras lidsabiedrības Apvienotajā Karalistē visbiežāk pazaudē bagāžu

Saskaņā ar “Forbes Advisor” datiem, Īrijas zemo cenu lidsabiedrība “Ryanair” klientu bagāžu ir pazaudējusi vairāk, nekā jebkura cita lidsabiedrība...

Ceļotāja vēlas atgūt savu iemaksāto naudu ar PTAC lēmumu, taču Latvijas tūrisma firma to ignorē

Travelnews.lv redakcijā pēc padoma vērsās ceļotāja no Latvijas, kurai nav paveicies ar tūrisma firmu, tāpēc viņa vēlējās izklāstīt savu pieredzes stāstu...

Latvijas čarteru lidsabiedrība «SmartLynx Airlines» komentē situāciju ar aviokompāniju «Condor»

Travelnews.lv jau rakstīja, atsaucoties uz Vācijas portālu, ka “Condor” pārtrauc sadarbību ar “SmartLynx”, jo pasažieriem bijušas sūdzības par pakalpojumu kvalitāti...

Katrīna Ošleja: Atpūta. Starp izaugsmi un «izdegšanu»

Ikdienā mani klienti lielākoties ir vadītāji un galvenie speciālisti, kuru sūdzību centrālā tēma ir  profesionāla izdegšana un pārgurums...

Apgalvojums, ka vecie auto modeļi ir uzticamāki, ir tikai mīts

Apgalvojums, ka vecie auto modeļi ir uzticamāki, ir tikai mīts...

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «Ax Group» direktora Ginta Aksika

AX Group piedāvā luksus automašīnu nomu ar automašīnas vadītāju vai bez tā, un tās direktors Gints Aksiks...

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie darījumu tūrisma aģentūras «CWT» vadītāja Paula Gusta

Darījumu tūrisma aģentūras "CWT" izpilddirektors Pauls Gusts ir gandarīts, ka viņa vadītajā birojā sasniegts līmenis...

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «AVIS Latvija» reģiona pārdošanas un mārketinga vadītājas Dainas Kantānes

Starptautiskās autonomas «AVIS Latvija» reģiona pārdošanas un mārketinga vadītāja...

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja valdes locekles Ievas Lasmanes

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja valdes locekle Ieva Lasmane šo amatu ieņem kopš nesenajām izmaiņām...

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «Radisson viesnīcu grupas» pārdošanas direktores Latvijā Ludmilas Holcas

"Radisson Hotel Group" (Radisson viesnīcu grupa) ir viena no lielākajām viesnīcu kompānījām Eiropā un...

Asprātība klientu apkalpošanā – vērtīga prasme mūsdienās

Sūdzības ir salīdzinoši ierasta lieta klientu atbalsta centra darbinieku ikdienā. Spēja profesionāli un empātiski atbildēt uz tām ir...

Taxify klientu skaits Latvijā 2017.gadā ir pieaudzis 4 reizes

2017. gads bijis īpaši veiksmīgs igauņu radītajai transporta platformai Taxify. Latvijā platfromas lietotāju skaits pieaudzis gandrīz...

11 pazīmes, kas liecina - jums steidzami nepieciešams kārtīgs atvaļinājums!

Dzīvē it visā ir nepieciešama harmonija, arī tādos svarīgos jautājumos, kā darba un atpūtas, karjeras un privātās dzīves

Apdrošināšanas birojs nostāda ceļotāju neērtā situācijā

Dodoties ceļojumā vienmēr ir noderīgi iegādāties apdrošināšanu. Taču īpaši svarīgi tas ir tad, ja ceļojuma laikā paredzēts nodarboties ar ekstrēmiem...

«Hawaiian Airlines» pirms liojuma svērs klientus

Aviokompānijai ‘Hawaiian Airlines’ ir piešķirtas tiesības nosvērt augumā lielākos klientus, kas lido uz amerikāņu Samoa. ‘Hawaiian Airlines’ vēlas...

LIELĀ INTERVIJA ar Arni Jaudzemu, auto nomas SIXT vadītājs Baltijas valstīs

Mobilitāte pēc pieprasījuma – šādi aizvien vairāk pasaulē iezīmējas automašīnu loma sabiedrības dzīvē, un pēc šī principa arī vadās auto noma SIXT, apliecina...

LIELĀ INTERVIJA ar Ievu Keišu, tūrisma aģentūras «Latvia Tours» direktori

Tūrisma aģentūras "Latvia Tours" direktore Ieva Keiša ar savu kolektīvu tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju palīdzējusi iepazīt pasauli, bet reizē...

Viedoklis: Kā latviešu ceļotāji dalās ar savu prieku un sūdzībām pēc ceļojuma?

Mēdz teikt, ka ceļojums ir vienīgā lieta, kuru nopērkot, kļūstam bagātāki. Lai pēc ceļojuma atmiņās saglabātos saldākā pēcgarša, pie...

Sagatavo savu auto ziemas sezonai

Piepildās sinoptiķu prognozes, un laiks strauji kļūst auksts, tāpēc autoservisos kā katru gadu pieaug pieprasījums...

Ārlietu ministrija: Informācija Latvijas valstspiederīgajiem Ēģiptē

Ārlietu dienests aktīvi seko situācijas attīstībai Ēģiptē kopš 2015. gada 31. oktobra, kad Ziemeļsīnāja provincē...

Latvijas Apdrošinātāju asociācija aicina iedzīvotājus rūpīgi izvērtēt tūrisma piedāvājumus

Daudzi jau savlaicīgi ieplānojuši un iegādājušies kādu ceļojumu...

Informācija patērētājiem, kuriem SIA Relaks Tūre nav nodrošinājusi komplekso tūrisma pakalpojumu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) divu mēnešu laikā ir saņēmis gandrīz 20...

Londonas viesnīcā klients par trīs minerālūdens pudelēm šķiras no teju 100 eiro

Kāda Londonas pieczvaigžņu viesnīca izpelnījusies kritiku pēc tam, kad tās viesim par trīs minerālūdens...

Pludmalē ir pārāk daudz oļu! Britu tūroperators nosauc dīvainākās klientu sūdzības

Iespējams, jums ir nācies izteikt sūdzību par nekvalitatīvu apkalpošanu numurā vai...

Skyscanner atklāj dīvainākās viesnīcu klientu sūdzības un prasības

Pārāk izskatīgs viesmīlis, krācoša draudzene un pārāk zila jūra – tās ir tikai dažas no dīvainākajām viesnīcu klientu...

Lasītājs informē par taksometru, kur eiro vietā saņēmis litus

Kā rīkoties, ja pēc brauciena taksometrā pamani, ka vadītājs atlikumā ir izdevis citu valūtu...

PTAC atkārtoti brīdina par interneta vietni www.happyfly.lv

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arī šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu...

Ačgārnā viesmīlība: nianses, kas vēl aizvien apbēdina viesnīcu klientus

Kad šķiraties no visai krietnas naudas summas, lai nakšņotu viesnīcā, jūs, visticamāk, sagaidāt, ka...

Ryanair sola uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti

Zemo cenu lidsabiedrība Ryanair, kas pēdējā laikā regulāri izpelnās klientu sūdzības par apkalpošanas kvalitāti, jau tuvāko sešu...

10 neērtības, kas visvairāk kaitina viesnīcu klientus

Nekas nav pielīdzināms sajūtai, kad pēc gara un nogurdinoša ceļa, ierodoties viesnīcas numurā, konstatējat, ka apsolītais pasakainais...

Jēkaba Ceļojumi: Rosinās izmaiņas tūrisma aģentūru darbības regulējumā

Saistībā ar pēdējo mēnešu laikā notikušajiem krāpniecības gadījumiem, kad klienti...

Ceļojums Tev kliente zaudējusi cerības doties apmaksātajā ceļojumā

Jau vēstījām par Ceļojums Tev klientu sūdzībām, kas redzamas portālā šeit. Pēc ziņas publicēšanas...

Vairāki ceļotāji vēršas ar sūdzību pret ceļojumu aģentūru Ceļojums Tev

Tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv ir saņēmis sūdzību no lasītājas par ceļojumu aģentūru Ceļojums Tev...

Air Berlin lidmašīna paceļas bez pasažieru bagāžas

Nepatīkama un pat visai savāda liksta piemeklējusi 200 lidsabiedrības Air Berlin pasažierus – viņu bagāžas somas sākotnēji netika...

Ziņo, ka Simply Travel ir parādā arī darbiniekiem un valstij

Jau ziņojām par tūrisma aģentūras Simply Travel pārkāpumiem, vairāk lasi...

Korpulentu vīrieti nevēlas ielaist lidmašīnā

Kāds korpulents amerikānis apgalvo, ka ticis pazemots lidsabiedrības Southwest Airlines reisā no Čikāgas uz Denveru...

Vācu restorāns aizliedz klientiem lietot mobilos telefonus

Restorāna "BraunS" īpašnieks Štutgardē aizliedza klientiem izmantot mobilos telefonus....

Par ko internetā sūdzas (un ko slavē) viesnīcu klienti

Tiešsaistes atsauksmju vietnes var kļūt par neaizstājamu palīgu vai visīstāko ienaidnieku viesnīcām. Taču lielākā daļa atpūtnieku atzīst, ka tikai...

Nedēļas profesija - ceļojumu aģents. Intervija ar Aiju Andersoni no Travel RSP

No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu tūrisma nozares populārākajās...

Uz priekšu

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::2.19103909sec.